۱۳۹۱ مرداد ۲۰, جمعه

کمک برای تحقیق دکترام


من برای یک بخش از تحقیق دکترام دارم روی نظراتی که کاربران درمورد کتابهایی که خوندن می نویسن، کار می کنم و اطلاعاتم رو از سایت
goodreads.com
دارم جمع آوری می کنم.
دوست دارم که بتونم روی کتابهای فارسی و کاربران فارسی زبان هم کار کنم و با نظراتی که به انگلیسی نوشته می شه مقایسه شون کنم. سوال تحقیق این است که چه بخشی از تجربه کتاب خوندن برای کاربری که نظرش رو درمورد یک کتاب می نویسه تو یک سایت عمومی می نویسه  مشترک است و این تجربه برای کاربران فارسی زبان چه فرقی با انگلیسی زبان داره.

اگه عضو سایت هستید بقیه اش رو بخونید لطفا. اگه عضو سایت نیستید شاید فقط با به اشتراک گذاشتن این نوشته بتونید به تحقیق من کمک کنید. 

من قبل از جمع آوری داده ها، لازم دارم که همه کتاب های فارسی رو توی یک لیست داشته باشم. در بخش listopia در سایت یک لیست به اسم
"کتاب های فارسی- پارسی"
هست در بین لیست ها اما هر کس فقط می تونه تعداد محدودی کتاب بهش اضافه کنه.
خواهش می کنم اگر وقت داشتید، کتاب های فارسی ای که توی لیست کتابهاتون هست رو با رای دادن به این لیست اضافه کنید؟

این همه آدرس لیست است 
http://www.goodreads.com/list/show/23425._

باید برید تو قسمت "add books to this list"

و کتابها رو با جستجو یا از لیست کتابهای خودتون انتخاب کنید و vote کنید. 


ممنون
پرستو سمیعی

هیچ نظری موجود نیست: